برگشت ۱۵۱ هزار چک در استان فارس

برگشت ۱۵۱ هزار چک در استان فارس

  • تاریخ انتشار : شنبه 10 فوریه 2018 08:24
  • تعداد نظرات کاربران 0 نظر

ساسان مبینی شامگاه جمعه در کارگاه آموزشی ‘ارتقای سلامت اداری’ در محل سالن اجتماعات پالایشگاه گاز پارسیان در شهرستان مُهر افزود: معوقه مالیاتی در استان فارس نیز رقمی افزون بر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است.
وی اظهارکرد: این ارقام نشان می دهد که باید گام های بلندی در مسیرمبارزه با فساد و ارتقای سلامت کسب و کار در استان فارس برداریم.
مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سودده و موفق بودن یک شرکت به تنهایی کافی نیست بلکه این که شرکت ها تا چه حد انتظارات مردم در منطقه فعالیت خود را برآورده و مسائل زیست محیطی را رعایت می کنند نیز نکته بسیار مهمی تلقی می شود.
مدیرعامل پالایشگاه گاز پارسیان نیز در این کارگاه آموزشی گفت: فساد اداری چنانچه در سازمانی رخنه کند، به تدریج همه سازمان را در بر می گیرد و اصول و اعتقادات دینی و اجتماعی افراد را از بین می برد.
فرشید ابدالی دهدزی افزود: فعالیت های فرهنگی، شفاف سازی واطلاع رسانی قوانین و مقررات و تعمیم قانونگرایی، پاسخگویی و شایسته سالاری، انضباط مالی و اداری، اصلاح الگوهای مصرف و بهره وری، استقرار و توسعه سامانه های الکترونیکی، سازوکارهای نظارت و کنترل داخلی و یاری گرفتن از آموزش کارکنان می تواند زمینه ساز تقویت سلامت اداری در هر سازمان باشد.
شهرستان مُهر در فاصله ۳۲۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.