پاداش بزرگ جنرال موتورز به کارکنان برگزیده

پاداش بزرگ جنرال موتورز به کارکنان برگزیده

  • تاریخ انتشار : شنبه 10 فوریه 2018 20:20
  • تعداد نظرات کاربران 0 نظر

شرکت خودروسازی یا به عبارتی صحیح‎تر گروه خودروسازی امریکایی جنرال موتورز در اقدامی جالب از پرداخت پاداشی هنگفت به کارکنان برگزیده خود خبر داد. جنرال موتورز که سال ۲۰۱۷ میلادی را با موفقیت در زمینه مالی پشت سر گذاشته است به منظور بالا بردن سرعت تولید و بهبود بهره‎وری قصد پرداخت پاداشی ۱۱ هزار و ۷۵۰ دلاری به عنوان سهم از سود سالیانه به کارکنان برگزیده از سوی اتحادیه کارکنان خود را دارد.

جنرال موتورز در سال ۲۰۱۷ میلادی با وجود نزول اندک، در امریکای شمالی بدون احتساب مالیات درآمدی ۱۲٫۸ میلیارد دلاری را به ثبت رساند و در امریکای جنوبی نیز سال کاری پر سودی را تجربه کرد. تغییر قوانین مالیاتی و فروش اوپل به پژو سیتروئن در رونق درآمدزایی جنرال موتورز تاثیر به سزایی داشته است.

حال این خودروساز از برنامه های خود برای بالابردن سرعت تولید و برگشتن به روزهای اوج خبر داده است و مقداری از سود سالیانه خود را برای بالابردن انگیزه کارکنان برگزیده خود به عنوان پاداش به آنان اعطا خواهد کرد.

گفتنی است این شرکت در ۳۷ کشور، دارای ۳۹۶ کارخانه تولید خودروهای سبک و سنگین است، که تحت برندهای شورولت، بیوک،جی‌ام‌سی، کادیلاک،هالدن، سوزوکی، ایسوزو و واکسول عرضه می‌شوند.