پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه Application fee

پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه Application fee

  • تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اکتبر 2017 08:12
  • تعداد نظرات کاربران 0 نظر

پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه Application fee

 

پس از ثبت نام در آزمون های زبان نظیر تافل ، GRE , GMAT و یا سایر آزمون ها و آماده سازی مدارک نوبت به تشکیل پرونده و ارسال مدارک می باشد .

مهمترین بخش تشکیل و ارسال پرونده پرداهت هزینه بررسی پرونده یا همان اپلیکیشن فی می باشد .

صرافی علی زاده آمادگی لازم جهت پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه ها جهت ترم پاییز و زمستان ۲۰۱۷-۲۰۱۸ را دارد .

 

تکات مهم و ضروری :

۱- معمولا امکان بازگشت وجه حتی در صورت پذیرفته نشدن درخواست پرونده شما وجود ندارد و دانشگاه اپلیکیشن فی application Fee را Refund نمی کند .

۲- بررسی پرونده ها مستلزم تایید و یا همان Submit است و این تایید بدون پرداخت هزینه اپلیکیشن فی توسط دانشگاه ها امکان پذیر نیست .

۳- همیشه تاریخ deadline یا همان پایان پرداخت را در نظر داشته باشید و جهت اطمینان و تسریع در این مرحله چند روز قبل از این تاریخ با صرافی علی زاده تماس بگیرید تا پرداختی شما انجام شود .

۴- اطلاعات فرم های پرونده را به دقت پرنمایید تا بعدا به دلیل اشتباه احتمالی در این فرم ها دچار مشکل نشوید چون اطلاعات به دقت توسط دانشگاه بررسی می شود و ممکن است پرونده شما به دلیل این اشتباه کنسل شود .

۵ – امکان ویرایش اطلاعات فرم ها تکمیلی پس از ارسال وجود ندارد . بنابراین پیش از درخواست پرداخت اپلیکیشن فی به صرافی علی زاده حتما اطلاعات خود را بررسی نمایید . مسئولیت درج اشتباه اطلاعات در فرم بر عهده خود دانشحو می باشد .

۶- تکمیل تمام اطلاعات فرم ها لزوما توسط خود دانشجو صورت بگیرد و صرافی علی زاده تنها پرداخت ارزی اپلیکیشن فی شما را بر عهده می گیرد .

۷-هزینه اپلیکیشن فی در دانشگاه های اروپایی ، آمریکایی و کانادا و یا سایر کشورها متفاوت است و معمولا بین ۱۵ تا ۱۰۰ دلار در دانشگاه های آمریکا و ۱۵ تا ۱۶۰ دلار در دانشگاه های سایر کشورهای می باشد .

۸- پس از تکمیل فرم های خود با ما تماس بگیرید تا پرداخت شما توسط مسترکارت و یا ویزا کارت صورت پذیرد .