پرداخت هزینه آزمون GMAT

پرداخت هزینه آزمون GMAT

  • تاریخ انتشار : جمعه 6 اکتبر 2017 09:56
  • تعداد نظرات کاربران 0 نظر

پرداخت هزینه آزمون GMAT

 

یکی از آزمون های زبان انگلیسی که متقاضیان دوره MBA و یا دیگر دور های کسب و کار باید بگذرانند ، آزمون GMAT هست .

همچنین برخی از دانشگاه هایی که دوره های اقتصادی و کسب و کار در مقطع فوق لیسانس و یا دکترا ارایه می دهند از دانشجویان خود برای بررسی مهارت زبان انگلیسی این مدرک زبان را درخواست می کنند .

همچنین دوره های حسابداری و دوره های مالی و business نیازمند گذراندن این دوره هستند .

 

نکات مهم در مورد آزمون GMAT :

۱- این آزمون در ایران برگزار نمی شود و متقاضی باید کشورهای مجاور را انتخاب کند از قبیل گرجستان ، ارمنستان ، آذربایجان ، امارات و یا ترکیه.

۲- هزینه برگزاری آزمون GMAT 250 دلار آمریکاست .

۳- در صورت انصراف از آزمون تنها ۸۰ دلار از هزینه عودت داده می شود . در صورتیکه هفت روز مانده به آزمون انصراف دهید ، هیچ مبلغی عودت داده نخواهد شد .

۴- در صورت تغییر زمان آزمون می بایست ۵۰ دلار آمریکا پرداخت نمایید .

۵- در موقع ثبت نام آزمون می توانید یک دانشگاه جهت ارسال نمره گزارش خود انتخاب کنید . در صورتیکه بخواهید دانشگاه دیگری هم انتخاب کنید مبلغ ۲۸ دلار به حساب شما اضافه می شود .

۶- مسئولیت اطلاعات درج شده در پروفایل و یا هرگونه اشتباه احتمالی در اطلاعات بر عهده شخص متقاضی است و این واحد صرافی مسئولیتی در این قبال ندارد .

 

پس از نکمیل پروفایل و رسیدن به مرحله پرداخت با صرافی علی زاده تماس بگیرید تا هزینه آزمون GMAT شما بوسیله مسترکارت و یا ویزا کارت پرداخت شود .

 

طبق بخشنامه بانک مرکزی حضور شخص در محل صرافی جهت پرداخت ریالی و انجام مراحل الزامی می باشد و این واحد صرافی هیچ گونه دریافت وجه به صورت آنلاین نخواهد داشت.