افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۸

افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۸

  • تاریخ انتشار : جمعه 28 دسامبر 2018 11:35
  • تعداد نظرات کاربران دیدگاه‌ها برای افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۸ بسته هستند
سعید نمکی  در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان‌جنوبی، از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت جهت جا نماندن از تورم احتمالی سال آتی خبر داد و افزود: در بودجه سال ۹۸، ۶۲ هزار میلیارد تومان برای هزینه‌های عمرانی(در بحث آموزش عالی) کشور کنار گذاشته شده است.
وی با اعلام اینکه متأسفانه بحث بودجه کشور ما را غافلگیر کرد زیرا با مصارف حداقلی معلوم و منابع حداقلی نامعلوم مواجه‌ایم، اضافه کرد: در کشور ایران با تنوع اقلیمی و خرده فرهنگ‌ها مواجه هستیم و باید به حوزه‌های هر استانی به صورت مجزا بپردازیم.
معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه از تخصیص ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال گذشته خبر داد و گفت: برای اولین بار اعتبار دانشگاه‌ها را تخصیص ۱۰۰ درصدی دادیم ولی شب آخر از شش هزار میلیاردی که چک کشیدند چهار میلیارد را آقای زنگه چک نکشید و نداد، دو میلیارد دیگر را آقایان مالیات ندادند که با خلق تنگی به خانه رفتیم و تمام خستگی ایام بر تنمان ماند.
معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه از  ۱۰۸ هزار میلیارد تومانی که در بخش رفاه اجتماعی هزینه می‌کنیم ۸۳ هزار میلیارد تومان در دو صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری هزینه می‌شود، بیان داشت: ۷۵ درصد منابع رفاه اجتماعی به این دو صندوق می‌رود و این در حالی است که در هیچ جای دنیا صندوق‌ها وابسته به دولت نیستند.
نمکی با اعلام اینکه برای اولین بار شش تا هفت درصد قانون کار را برای مستمری‌بگیران ۲۰ درصد کردیم، تبیین کرد: در رابطه با بحث‌های توسعه زیرساخت‌ها، ورزش و گردشگری برای امسال و سال ۹۸ معتقدیم که باید این زیرساخت‌ها تقویت شود.
وی از توسعه گردشگری، کارآفرینی و ایجاد بازارچه‌های محلی را از برنامه‌های جدی سازمان برنامه و بودجه ذکر کرد و یادآور شد: جهت توسعه و بهسازی کتابخانه‌ها، صدا و سیما و دانشگاه فرهنگیان قطعا کمک می‌کنیم

ثبت دیدگاه

امکان ارسال نظر وجود ندارد