بازگرداندن ارز صادراتی در سامانه نیما جهت مقابله با تحریم ها

بازگرداندن ارز صادراتی در سامانه نیما جهت مقابله با تحریم ها

  • تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دسامبر 2018 13:00
  • تعداد نظرات کاربران دیدگاه‌ها برای بازگرداندن ارز صادراتی در سامانه نیما جهت مقابله با تحریم ها بسته هستند

«محمدرضا مودودی» امروز (دوشنبه) در مراسم معرفی و تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان تهران، اظهار داشت: «اکنون شاهد جنگ تمام عیار اقتصادی به شیوه مدرن هستیم؛ ما وارد نخستین جنگ های مدرنی شدیم که بدون شلیک گلوله تلاش دارند حکومت را به چالش بکشند.»
وی اظهار داشت: دنیا باید بداند که اگر آمریکا در این جنگ پیروز شود، این نوع جنگ توسعه می یابد و این بزرگترین دلیلی است که دنیا نباید در مقابل آن، ساکت بماند.

** هدف دشمن در جنگ اقتصادی از بین بردن نرم افزارهای تجارت است
سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران، افزود: باید مراقب باشیم در این جنگ، هدف فقط سخت افزارها نیستند، آنها قصد دارند نرم افزارهای تجارت را هم از بین ببرند؛ مهمترین نرم افزار در این بخش «امید» و «اعتماد» است؛ «در این ارتباط مشاهده می کنید که رسانه های خارجی مدام ایران را به عنوان کشوری آشفته معرفی می کنند.»

** ضرورت تغییر رویکرد تولید صادراتی
مودودی با تاکید بر تغییر رویکرد در تولیدات صادراتی، افزود: باید بپذیریم کشور باید تغییر رویکرد داشته باشد؛ فقط ۷۰ قلم کالای ما بالای ۵۰ میلیون دلار ارزش دارد؛ بنابراین در تنوع ارزشی بسیار ضعیف هستیم و باید در تولیدات صادراتی ظرفیت سازی کنیم.
وی یکی از مهمترین اولویت های سازمان توسعه تجارت را توانمندسازی بنگاه ها اعلام کرد تا کالاهایی رقابت پذیر در بازارهای جهانی تولید شود.

جهت فروش ارز صادراتی خود در سامانه نیمای بانک مرکزی با صرافی علیزاده تماس حاصل فرمایید . صرافی علیزاده عامل خرید ارز حاصل از صادرات سامانه نیما


ثبت دیدگاه

امکان ارسال نظر وجود ندارد