تاثیر پیش فروش سکه در بازار فوری نیست

تاثیر پیش فروش سکه در بازار فوری نیست

  • تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 فوریه 2018 17:49
  • تعداد نظرات کاربران 0 نظر

 

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با استقبال از طرح پیش فروش سکه در یک هزار و ۳۱۲ شعبه منتخب بانک ملی گفت: این طرح تاثیری آنی بر قیمت در بازار ندارد.

محمد کشتی آرای در گفت و گو با خبرنگار ایبِنا با بیان اینکه پیش فروش سکه ۲ تا ۳ حُسن دارد، اظهار داشت: در حالی پیش فروش سکه از امروز در شعب منتخب بانک ملی ایران آغاز شده است که حراج ها نیز در بانک کارگشایی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه حراج سکه حباب را از بین برده است، افزود: طرح پیش فروش سکه برای افرادی که بدنبال سرمایه گذاری مطمئن هستند، طرح مناسبی محسوب می شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: پیش فروش سکه ها دارای دو سر رسید ۶ ماهه و یک ساله است و افرادی که یک ساله پیش خرید را انجام دهند در ازای پرداخت یک میلیون تومان در حال حاضر، ۹ درصد در سررسید سکه را ارزان تر از بازار دریافت خواهند کرد.

کشتی آرای گفت: سرمایه گذارانی که بخواهند سود مطمئنی از بازار سکه کسب کنند می توانند در این طرح مشارکت و سود نسبتا مطلوبی را کسب کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در سررسید ۶ ماهه سکه ۴ درصد ارزان تر از بازار ارائه می شود، این امر می تواند از التهاب بازار پیشگیری کند.