تولید و صادرات پوشاک به کشورهای منطقه / خرید ارز در سامانه نیما

تولید و صادرات پوشاک به کشورهای منطقه / خرید ارز در سامانه نیما

  • تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دسامبر 2018 13:09
  • تعداد نظرات کاربران دیدگاه‌ها برای تولید و صادرات پوشاک به کشورهای منطقه / خرید ارز در سامانه نیما بسته هستند

مسعود خوانساری امروز در مراسم معرفی و تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان تهران گفت: ما در کشور تصمیم نمی‌گیریم و یا اینکه خیلی دیر تصمیم می‌گیریم. 

رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه حدود ۵ سال در مورد قیمت ارز تصمیم گرفته نشد، گفت: بعد به صورت ناگهانی قیمت ارز فوران کرد و به دنبال آن بخشنامه‌های متعددی صادر شد.

وی در مورد اف ای تی اف بیان داشت: در مورد خوب و بد آن نظر نمی‌دهیم، ولی خوب یا بد باید در مورد آن تصمیم گرفت و تصمیم هم خواهیم گرفت و باید بگویم از این دست مسائل زیاد است.

خوانساری با بیان اینکه بخش خصوصی را باور نداریم، گفت: در مورد صادرات که امروز یکی از موضوعات اصلی جامعه است، چرا نباید از نظرات بخش خصوصی استفاده کرد؛ بخش نامه صادر می‌شود و بعد شروع به اصلاح می‌کنند و با این کار رونق و توسعه نمی‌توان به وجود آورد. 

رئیس اتاق بازرگانی تهران بیان داشت:  اگر قرار است ما در حوزه اقتصاد و بحث اقتصاد موفق باشیم، کار را باید به کاردان سپرد. 

وی بیان داشت: الان شرایط خوبی برای تولید و صادرات پوشاک وجود دارد، اما متاسفانه دست اندرکاران این بخش با کمبود مواد اولیه مواجه هستند و باید گفت تحریم‌های داخلی یکی از مشکلات بخش تولید و صادرات ما است.  

رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه برخی از کشورهای منطقه نیازمند برق هستند گفت: باید در این زمینه به بخش خصوصی میدان داد و فعالیت صادراتی را در بخش غیر نفتی توسعه داد. 

ثبت دیدگاه

امکان ارسال نظر وجود ندارد