ثبت نام آزمون زبان Gre General

ثبت نام آزمون زبان Gre General

  • تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 اکتبر 2017 22:57
  • تعداد نظرات کاربران 0 نظر

آزمون زبان انگلیسی Gre General  یکی از آزمون های زبان معتبر و مورد نیاز برای دانشجویان جهت ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس Master  و همچنین دکترا phd می باشد.

آزمون Gre که مخفف Graduate Record Examination می باشد در بسیاری از دانشگاه ها جزو مدارک الزامی جهت ادامه تحصیل در مقطع بالاتر از لیساسن یعنی فوق لیسانس و دکتراست . البته در بعضی دانشگاه های اروپایی و کشور کانادا جزو ملزومات محسوب نمی شود .

 

موارد مهم در مورد آزمون زبان Gre

۱-هزینه ثبت نام آزمون زبان GRE 205 دلار آمریکا می باشد . همچنین در صورتیکه دیر ثبت نام کنید یعنی بین ۴ تا ۷ روز مانده به امتحان مبلغ آن ۲۳۰ دلار خواهد بود .

۲- آزمون زبان انگلیسی GRE در شهرهای مختلف برگزار می شود که می توانید از طریق این لینک مرکز مورد نظر و زمان آزمون را بررسی کنید .

۳- ثبت نام برای آزمون GRE  از طریق وب سایت موسهه ETS که همان برگزار کننده آزمون زبان تافل است امکان پذیر است . در صورتیکه قبلا در این سایت عضو بوده اید ، کافی است از طریق مشخصات خود وارد وب سایت شوید و از طریق پنل کاربری بر روی بخش GRE  کلیک کنید .

۴-پیش از ارسال درخواست برای پرداخت هزینه بوسیله مستر کارت و ویزا کارت توسط صرافی علی زاده ،  از تکمیل بودن پروفایل خود مظمئن شوید .

 

نکات کلیدی :

۱-نتیجه آزمون GRE تا ۵ سال معتبر خواهد بود .

۲- یک تا دو هفته پس از آزمون ، نتیجه آن بر روی سایت ETS  قابل مشاهده خواهد بود .

۳- در هنگام ثبت نام می توایند چهار دانشگاه را برای گزارش نمره به صورت رایگان انتخاب کنید .

۴- انصراف از آزمون GRE تنها ۴ روز قبل از آزمون امکان پذیر خواهد بود . پس از انصراف تنها ۵۰ درصد مبلغ عودت داده می شود .

۵- احراز هویت در محل آزمون توسط سرپرست آزمون بوسیله کارت شناسایی شما احراز می شود .

 

تمامی مراحل ثبت نام و تکمیل پروفایل بر عهده دانشجو می باشد و صرافی علی زاده تنها پراخت شما را انجام خواهد داد و مسئولیت اشتباه در پروفایل شما از قبلی نام دانشجو ، شماره گذرنامه و سایر موارد بر عهده خود دانشجو می باشد .

بنا بر اعلام بانک مرکزی حضور شخص  در محل صرافی جهت پرداخت وجه صورتحساب به صورت ریالی الزامی می باشد . و این واحد صرافی هیچ گونه نقل و انتقال مالی به صورت آنلاین را پذیرا نمی باشد .