فروش نفت خام با همکاری وزارت نفت

فروش نفت خام با همکاری وزارت نفت

  • تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 دسامبر 2018 18:03
  • تعداد نظرات کاربران دیدگاه‌ها برای فروش نفت خام با همکاری وزارت نفت بسته هستند

سیدعلی حسینی مدیرعامل بورس انرژی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بورس خبرگزاری فارس، پیرامون آخرین اقدام‌های برای آغاز دور جدید عرضه نفت خام در این بازار گفت: خوشبختانه شب گذشته پیشنهادهای اصلاحی در اطلاعیه جدید عرضه نفت خام در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه مطرح شد و در پی آن راهکارهای وزارت نفت در زمینه عرضه گسترده‌تر نفت خام در بورس انرژی مورد تصویب قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه هنوز این مصوبه و جزئیات آن به شرکت ملی نفت ابلاغ نشده است، گفت: با توجه به لزوم تأیید نهایی مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی، تلاش می‌شود تا فرایند زمانی ابلاغ مصوبه مذکور در کوتاه‌ترین زمان ممکن محقق شود. 

مدیرعامل بورس انرژی عنوان کرد: انتظار می‌رود با اعلام جزئیات این مصوبه و سازوکارهای پیشنهادی وزارت نفت بتوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، دور جدید عرضه نفت خام در بورس انرژی را آغاز کرد. 

وی با اشاره به تلاش‌های ارزنده و گام‌های رو به جلوی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران برای عرضه نفت خام در بورس انرژی افزود: تلاش‌های بسیاری طی مدت اخیر صورت گرفته تا عرضه نفت خام در بورس انرژی با سازوکاری حرفه‌ای و عملیاتی از سوی وزارت نفت صورت گیرد. 

ثبت دیدگاه

امکان ارسال نظر وجود ندارد