میزان عیدی کارمندان در سال ۹۷

میزان عیدی کارمندان در سال ۹۷

  • تاریخ انتشار : شنبه 3 فوریه 2018 18:47
  • تعداد نظرات کاربران 0 نظر

 

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه  اظهار داشت: طبق مصوبه دولت عیدی سال ۹۷ برای کارکنان دولت مشخص می گردد.اما با توجه به افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان در سال  پیش رو عیدی بازنشستگان و کارمندان در حدود ۹۳۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.  این رقم در سال گذشته  یعنی ۱۳۹۵ برای عید ۹۶ به مبلغ ۷۷۰ هزار و ۵۰۰ تومان بود.

 

به طور کلی   هر نوع تصمیم گیری در رابطه با میزان عیدی کارمندان دولت  درباره بازنشستگان کشوری نیز اجرا خواهد گردید. این به معنای آن است که اگر میزان عیدی کارکنان دولتی ۹۳۰ هزار تومان تصویب گردد،  برای بازنشستگان کشوری نیز همین میزان  اعمال خواهد شد.

 

پاداش پایان سال و عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی

مقدار مبلغی که برای عیدی و پاداش پایان سال مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخته می شود   نیز هر سال توسط هیئت وزیران تعیین و اغلب در ماه بهمن اعلام می گردد.  بعد از آن نیز سازمان تامین اجتماعی مبلغ مشخص شده را به  حساب مستمری بگیران می پردازد.

 

نحوه پرداخت عیدی و  پاداش مستمری بگیران و بازنشستگان  سال گذشته

در سال گذشته  پرداخت عیدی و پاداش بازنشستگان و مستمری بگیران در نیمه دوم ماه اسفند  و با حروف الفبا ( اولین حرف نام خانوادگی) و  پرداخت حقوق ها انجام می شد.

 

با این که سازمان تامین اجتماعی  در سال های گذشته با کمبود و محدودیت منابع روبه رو بوده است ولی همیشه در سعی و تلاش بوده تا با تامین کردن اعتباری مناسب  عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی را در اسرع وقت به  حساب هایشان واریز نماید.  در سال گذشته  بازنشگان تامین اجتماعی نیز مانند بازنشستگان کشوری ۷۷۰ هزار  و ۵۰۰ تومان عیدی دریافت کردند.