گزارش نمره زبان تافل IBT Toefl Report

گزارش نمره زبان تافل IBT Toefl Report

  • تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 اکتبر 2017 19:54
  • تعداد نظرات کاربران 0 نظر

پرداخت ارزی نمره آزمون زبان تافل IBT Toefl Report

 

مهمترین بخش آزمون زبان انگلیسی تافل Toefl  نمره یا همون ریپورت report است .

پس از ثبت نام و یا در حین ثبت نام آزمون زبان انگلیسی تافل نیاز به ثبت نام جهت دریافت گزارش نمره آزمون را دارید .

سفرات خانه ها و مراکز دانشگاهی در کشور های اروپایی ، و سایر کشور ها جهت بررسی نمره شما و روند بررسی پرونده تحصیلی و یا مهاجرتی شما نیاز به این نمره دارند .

نمره آزمون تافل شما باید به صورت رسمی و از طرف موسسه ETS صادر شود .

نمره رسمی آزمون زبان انگلیسی تافل Score Report و یا گزارش نمره نامیده می شود .

 

گزارش نمره آزمون تافل Toefl  به دو صورت انجام می شود.

۱- چهار گزارش رایگان : این گزارش های رایکان در هنگام ثبت نام آزمون توسط دانشجو قابل ثبت است . شما می توانید چهار دانشگاه را به صورت رایگان ثبت کنید . همچنین توجه داشته باشید که تا ساعت ۱۰ شب قبل از آزمون می توانید چهار دانشگاه را تغییر دهید .

۲-در صورتیکه بخواهید به جز ۴ مورد بالا موارد دیگری هم برای گزارش نمره خود تعیین کنید با پرداخت هزینه ۲۰ دلار به وسیله مستر کارت و یا ویزا کارت مقدور می باشد .در صورتیکه بخواهید ۲ دانشگاه دیگر هم به لیست گزارش نمره خود اضافه کنید مبلغ ۴۰ دلار به صورتحساب شما در موسسه ETS  اضافه می شود .

۳-ارسال نتیجه آزمون به صورت کتبی (کاغذی  ) توسط خود موسسه به دانشگاه عای مورد نظر شما ارسال می شود و به همین دلیل از اعتبار خاصی برخوردار است . همچنین برخی دانشگاه با توافقی که از پیش با موسسه آزمون زبان تافل به عمل آورده اند ، نتیجه آزمون را به صورت الکترونیکی دریافت می کنند که همچنان معتیر است .

۴- توجه داشته باشید در صورتی می توانید به نمره خود اعتراض کنید که در موقع ثبت نام آزمون ، چهار  دانشگاه را برای ارسال نتیجه انتخاب نکرده باشید .

۵-نتیجه آزمون زبان تافل Toefl معمولا یک هفته پس از ارسال به دانشگاه های آمریکا و دو تا سه هفته به دانشگاه های اروپا و آسیا ارسال می شود .

 

نکات مهم جهت پرداخت ارزی نمره آزمون زبان تافل :

شما پس از ثبت نام اولیه و تکمیل پروفایل خود در موسسه ETS   می توانید با تماس با صرافی علی زاده درخواست پرداخت وجه نهایی آزمون خود را نمایید .

تمامی مراحل ثبت نام و تکمیل پروفایل بر عهده دانشجو می باشد و صرافی علی زاده تنها پراخت شما را انجام خواهد داد و مسئولیت اشتباه در پروفایل شما از قبلی نام دانشجو ، شماره گذرنامه و سایر موراد بر عهده خود دانشجو می باشد .

بنا بر اعلام بانک مرکزی حضور شخص  در محل صرافی جهت پرداخت وجه صورتحساب به صورت ریالی الزامی می باشد . و این واحد صرافی هیچ گونه نقل و انتقال مالی به صورت آنلاین را پذیرا نمی باشد .